#Nenamisėdos

Čia dvelkia kelionių vėjai…

Kalendorius

Pirmyn Įrašas

Ankstesnis Įrašas

10 Komentarų

1. Ele 7 gruodžio, 2017

Barselona vis dar lieka man svajonių miestas, niekaip neprisiruošiu aplankyti. Labai gražios nuotraukos, iš tiesų įspūdingas miestas.

2. Ele 13 vasario, 2018

Apie česnakus daugiau gali papasakoti Jelgavos TIC darbuotojai, nes tas ūkis yra jų parengtoje medžiagoje turizmui. Tik maniau, kad žiemos metu nedirba česnakininkai. Ten vos ne kvepalus gamina iš česnakų 🙂 Dėl Pakruojo, tai visada geresnis vaizdas kai yra apšvietimai, kurie tas skulptūras pagražina. Dienos metu skaidrus ledas retai kada gražiai atrodo. Mano nuomone, Jelgavos menininkai buvo labai aukšto lygio, nors Pakruojo buvo geresni nei Paežerių.

3. Ele 22 balandžio, 2018

Aš tai pas narcizus planuoju kitą savaitgalį. Gal bus labiau prasiskleidę.

4. Paulius 15 gegužės, 2018

Pats ne kartą buvau Sakartvele ir širdis džiaugiasi skaitant Jūsų įspūdžius, nes nepaprastai myliu šią šalį. Viena gramatinė pastaba: naujai įteisintas šalies pavadinimas ne Sakartvela, o Sakartvelas (ir linksniuojama atitinkamai – Sakartvelo, Sakartvelui ir t.t), gyventojai – sakartveliečiai arba kartvelai.

5. ti.mas 18 gruodžio, 2018

Jega! atrodo, kad tikrai smagi kelione buvo, ir man labai patinka automobiliu keliauti sustoti ir aplankyti gali kur tik nori!

6. Vaida 28 sausio, 2019

Koks įdomus pasakojimas! Tik labai ilgas, padalinus tekstą į kokias tris dalis būtų lengviau skaityti 😉 Bet šiaip ačiū už įspūdžius. Dar nežinau nei kaip, nei kada, nei su kuo, o gal viena, bet šiais metais labai noriu į Vietnamą, tai skaitau ir bandau įsidėmėti praktiškas smulkmenas. Laukiu tęsinio! 😉

7. Vaida 12 birželio, 2019

Mes važiavome traukiniu Hue-Ninh Binh. Kainavo apie 29 eur, kelionė buvo per naktį, užtruko 12 valandų, bet turėjome savo gultus, aš išsitiesusi kokias 8 valandas tikrai miegojau. Sutaupėme nakvynei, o ir išsimiegojau visai neblogai, tai traukinius įvertinčiau teigiamai 🙂 Ir jie vis tiek pigesni negu pirkti skrydį paskutinę minutę.

• Nenamisėdos 13 birželio, 2019

Patys traukiniai tikrai tvarkingi ir viskas puikiai. Tik vienam komandos nariui niekaip nepavyko užmigti kai tuo tarpu kitas mėgavosi saldžiu miegu. O į Hanojų grįžom super liukso mikriuku, kurį buvome užsisakę internetu. Ir… buvome vieninteliai keleiviai. apie tai paskutinėje pasakojimo dalyje jau netrukus 🙂

8. Vaida 21 birželio, 2019

Jūsų pirmasis įrašas turbūt buvo paskutinis taškas mano galvoje, kad viskas, noriu į Vietnamą 😀 Vykdama į šiaurę ir turėdama mažai laiko rinkausi tarp Ninh Binh ir Halong Bay. Panašu, kad Halong Bay liko kitam kartui… Bet ačiū už visus pasakojimus, buvo ir naudinga, ir įdomu! 😉

9. Lolita 13 liepos, 2019

Nuostabi kelione! Sekmes tolimesnese paieskose!